Βρισκόμαστε στο καλοκαίρι του 1972. Η Ζωή Λάσκαρη με τον Τόλη Βοσκόπουλο χαλάνε κόσμο στο Θέατρο Βέμπο με την παράσταση "Εραστές του Ονείρου". Το καινούργιο μιούζικαλ που γράφει ο Γιάννης Δαλιανίδης. Το έργο συγκεντρώνει κάθε βράδυ πλήθος κόσμου, που αποθεώνει τους δύο εραστές (στη σκηνή και τη ζωή) και κρατά σταθερά την πρώτη θέση στην προτίμηση του κοινού. Παράλληλα η Ζωίτσα δε ξεχνά και τις κινηματογραφικές της υποχρεώσεις και γυρίζει στη Φίνος Φιλμ τους "Αιχμάλωτους του Μίσους". Μια συνταρακτική ταινία σκηνοθετημένη (επάνω σε δικό του σενάριο) από το Νίκο Φώσκολο. Το στόρι έχει τα πάντα: αίσθημα, μίσος, καθήκον!
Η Ζωή Λάσκαρη ερμηνεύει ικανοποιητικά έναν πολύ δύσκολο δραματικό ρόλο. Μια νεαρή Ελληνίδα επιστρέφει από το Κογκό, ψυχικό ράκος, γνωρίζει και ερωτεύεται έναν μεγαλοεπιχειρηματία, γερμανικής καταγωγής. Το ειδύλλιο καταλήγει σε γάμο, αλλά γρήγορα η κοπέλα ανακαλύπτει την πραγματική ταυτότητα του συζύγου της. Είναι ένας άρρωστος ψυχικά άνθρωπος που εκμεταλλεύεται τον αφρικανικό σπαραγμό, κάνοντας λαθρεμπόριο όπλων. Η ηρωίδα της ταινίας παρότι λατρεύει τον άνδρα της και πατέρα του παιδιού που περιμένει, θα πράξη το καθήκον της για να έρθει τελικά η εξιλέωση.
Δίπλα στη Ζωή εμφανίζονται ο Κώστας Καρράς, η Ελένη Ανουσάκη, ο Νίκος Δαδινόπουλος, ο Γρηγόρης Βαφιάς, η Νίκη Τσαγκάλου, ο Γιώργος Σίσκος και η τραγουδίστρια Λίτσα Σακελλαρίου.
Το φιλμ είναι άμεμπτο τεχνικά και φωτογραφημένο θαυμάσια από το Γιώργο Αρβανίτη, έναν από τους πιο καταξιωμένους διευθυντές φωτογραφίας.
Τη μουσική της ταινίας γράφει ο Γιώργος Χατζηνάσιος, ο οποίος μόλις ένα χρόνο πριν είχε γράψει πρώτη φορά μουσική για τον κινηματογράφο. Οι μουσικές γέφυρες που γράφει για τους "Αιχμάλωτους του Μίσους", τονίζουν ακόμα περισσότερο τη δραματικότητα του στόρι ενώ στο φιλμ για πρώτη φορά τραγουδά η Ζωή Λάσκαρη ένα υπέροχο τραγούδι σε στίχους του Νίκου Φώσκολου. Το δεύτερο τραγούδι του φιλμ ερμηνεύει μοναδικά η Λίτσα Σακελλαρίου με τη βελούδινη και καθαρή φωνή της.
Το συγκεκριμένο σάουντρακ, από τις καλύτερες δουλειές του Χατζηνάσιου, δεν εκδόθηκε ποτέ, μέχρι σήμερα βέβαια που σας το προσφέρω στην πρώτη διαδικτυακή του έκδοση. Απολαύστε το!!!
Η Ζωή Λάσκαρη ερμηνεύει ικανοποιητικά έναν πολύ δύσκολο δραματικό ρόλο. Μια νεαρή Ελληνίδα επιστρέφει από το Κογκό, ψυχικό ράκος, γνωρίζει και ερωτεύεται έναν μεγαλοεπιχειρηματία, γερμανικής καταγωγής. Το ειδύλλιο καταλήγει σε γάμο, αλλά γρήγορα η κοπέλα ανακαλύπτει την πραγματική ταυτότητα του συζύγου της. Είναι ένας άρρωστος ψυχικά άνθρωπος που εκμεταλλεύεται τον αφρικανικό σπαραγμό, κάνοντας λαθρεμπόριο όπλων. Η ηρωίδα της ταινίας παρότι λατρεύει τον άνδρα της και πατέρα του παιδιού που περιμένει, θα πράξη το καθήκον της για να έρθει τελικά η εξιλέωση.
Δίπλα στη Ζωή εμφανίζονται ο Κώστας Καρράς, η Ελένη Ανουσάκη, ο Νίκος Δαδινόπουλος, ο Γρηγόρης Βαφιάς, η Νίκη Τσαγκάλου, ο Γιώργος Σίσκος και η τραγουδίστρια Λίτσα Σακελλαρίου.
Το φιλμ είναι άμεμπτο τεχνικά και φωτογραφημένο θαυμάσια από το Γιώργο Αρβανίτη, έναν από τους πιο καταξιωμένους διευθυντές φωτογραφίας.
Τη μουσική της ταινίας γράφει ο Γιώργος Χατζηνάσιος, ο οποίος μόλις ένα χρόνο πριν είχε γράψει πρώτη φορά μουσική για τον κινηματογράφο. Οι μουσικές γέφυρες που γράφει για τους "Αιχμάλωτους του Μίσους", τονίζουν ακόμα περισσότερο τη δραματικότητα του στόρι ενώ στο φιλμ για πρώτη φορά τραγουδά η Ζωή Λάσκαρη ένα υπέροχο τραγούδι σε στίχους του Νίκου Φώσκολου. Το δεύτερο τραγούδι του φιλμ ερμηνεύει μοναδικά η Λίτσα Σακελλαρίου με τη βελούδινη και καθαρή φωνή της.
Το συγκεκριμένο σάουντρακ, από τις καλύτερες δουλειές του Χατζηνάσιου, δεν εκδόθηκε ποτέ, μέχρι σήμερα βέβαια που σας το προσφέρω στην πρώτη διαδικτυακή του έκδοση. Απολαύστε το!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου